Make up i Nordstan.

Yes, då var det snart dags att börja göra sig iordning.
Jag & Sarah busade till det lite med att skippa skolan
& endast komma till Norstan vid 2, det känns skönt.
Äntligen fick jag mina timmars sömn som jag egentligen
varje natt faktiskt behöver, vilket jag aldrig lyckas med av någon konstig anledning.
Klockan är nu 12:18 & för min del är tiden inne att
bege sig iväg till Nordstan.
Göra reklam för min skola & för dess linje,
vilket i mitt fall är - Personlig stil & design.
Skall sminka omgivningen, ge tips, råd & färggivning till intresserade människor.
Dock är det 4 timmars presterande arbete, så det gäller att ligga i till 110%.
Bilder framkommer när hemgången varit i akt.
Hörs sen!


Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0