Romantisk överraskning.

Ja gott folk, detta gjorde jag på cirkus en timma kan man väl säga.
Är det något som skall klassas om arrangemang, så är det detta.
Egna självgoda intiativ i högsta kvalité, allt för att visa mina kreativa sidor.
Linda & Joakim kom till mig vid halv 9 snåret, rådnandes.
Jävlar vilka trendiga intiativ jag tog, woho!
Vad gör man inte för dem man älskar.

http://gliimberg.bilddagboken.se

Resept; Beababes special - läs & lär
- Tända ljus
- Något lysande i form av hjärtan(rött)
- Kristallstenar utspridda (även format som ett hjärta vid bordet)
- Stora blommor liggandes över soffans rygg, gärna lite utspridda rosenblad
- Vinglas
- En egen genomtänkt variant av ''godsaker'' på tallriken ex. Grädde, glasstårta, negerbollar, några hallon på sidan & choklassås över hela för att få en snygg look på fatet, gott är det också.
- Någon prydnad i form av änglar eller något liknande, i mitt fall två st guldiga som ligger korsandes.

Tips; ta fram lite grejer du har hemma liggandes, medan du utgår från ordet ''kärlek''.
Låt endast det ordet cirkulera i huvudet på dig så kan det omöjligt gå åt pipsvängen!
Låt fantasin flöda, gott folk!


kärlek.



kärlek



kärlek




En ny kärlek avlöser en gammal, precis som man slår en ny spik i väggen istället för en gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0