Shopaholic, here I'am baby

Schteeeek med smek.
Det bar av till stan med Jessica efter skolan,
slutade med en inköp givetvis, förvånande? svar nej.
Idag är det den 20 april, vilket innebär STUDIEBIDRAG för min del.
Dock försvinner pengarna lika fort som dem kommer in, jag har
tråkiga vanor. Hemsk vana, jag vill kunna ha förmågan att spara men det existerar dock inte i min värld.
Så till er som sparar varje månad säger jag bara, fortsätt för guds skull, det är inte värt att ligga back i flera månader
för att unna sig saker man egentligen inte behöver eller har någon som helst nytta av.
Men imorgon är det dags för min andra arbetsintertvju
hos Mc Donald's i Kållered, så kanske via den vägen har man en möjlighet
till att även få ytterligare intänkter, det hade suttit som pricken över i:et.
Gott, med andra ord.
Håll tummarna!
Nu skall jag städa till det lite här, ser värre ut än Andra världskriget bokstavligt talat.
Sedan väntar tv:n & sängen, GODNATT!

Dagens inskaffning;
- Solglasögon
- Rosa läppstift
- Cheeseburgare
- Chai latte

Jag gjorde en liten förnyelse på solglasögonen jag idag inskaffade,
Glimberg specialité brukar jag kalla den.
Med hjälp av glitterstenarna som ni ser formade runt kanten, fick
jag mitt stuk jag var ute efter, en liten touch av LADY GAGA.


kärlek


kärlek


trendig form

Mitt liv i bilder; http://gliimberg.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0