En lördagkväll utan alkoholintag

Hej gott folk!
Igår var det lördag och Sveriges nationaldag, innebar det alkolisering för min del? svar nej.
Gårdagen hade åstadkommit sitt och nu var det dags för lördagen med sitt.
Det blev en förmiddag/kväll hos Sebastian där alkoholen fick ta igen, alltför vild kväll dagen innan.
Gjorde bort mig ett antal gånger, minnesluckor från pinsamma incidenter finns det gott om, tråkigt
med underhållande för andra. Vilken tur att ni har mig!
Senare på kvällen blev det pizza med Sebastian och gitarrlyssning, skall även börja lite lätt med att lära honom posa bättre och utveckla hans röst, det behövs mer. Det kommer han ha behov av i framtiden och nu dock.

Iaf, min lördag bestod av försening till ''klassträffen'' vid Sisjön, skulle vart där klockan 7 men det fick bli halv 11 istället.
Det var kallt men trevligt! Fick även en repris av ''nakenbadet'', made by Hampus (nakenJ).
Det var nöjesfullt att titta på!
Därefter bar det av för min, Hannas & Hampus del hem till mig för mysning med filtar, ljus och dator på altanen.
Mer om denna kväll finns det inte.
Nu skall jag ta en promenad med hunden.
Vi hörs sen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0