Godnatt !

 Yes, då var det färdigt, dock mindre bra utfört.
Jag antar att mitt skriftliga arbete inte innehåller lika mycket text och information som dem andras kanske gör,
men samtidigt är själva ARBETET (praktiskt) välgjort.
Får endast hålla tummarna för att jag åtminstonde klarar mig.
Imorgon är det skola igen 8:30, typisk tid, vi har inga som helst lektioner efter det.
Men på fredag är jag ledig vilket är en stor lättnad, mycket skall göras denna dag.
Josefine hade fått en bild från fotografen, resten av bilderna får vi skickat till oss inom snar framtid.
Dock är jag rädd att det inte blir av överhuvudtaget av den anledningen att vi slutar om en vecka, därav helg emellan.
Menmen, jag har ju trotts allt lovat att lägga ut bilderna så fort jag själv fick dem och det tänker jag dessutom att göra.
Här får ni ett litet smakprov med andra ord, bilderna på endast mig kommer i efterhand.
Lyckades? KOMMENTERA.

Nu står det läggdags på schemat, sängen väntar
GODNATT!


Vi sminkade alltså på oss själva på egen hand.
Daniella, Josefine & jag (topless)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0