jobb 17:15-21, imorgon är det midsommar

Godkväll gott folk!

Kom precis innanför dörren ifrån jobbet och jag måste säga att JA, det är ruskigt kyligt ute.
Minns så väl när jag tidigare idag satte på mig shorts och en söt blus med säkra tanken om att
''äsh, det är ju sommar''.. Hmm, det beror ju givetvis på hur man definierar sommar,
inte jag som kyligt iaf. Nästa gång får jag väl lätta lite på tyglarna och inte vara så självsäker med allting,
det är inte pinsamt att faktiskt ha fel ibland, Beatrice. Skärpning!

Imorgon är det midsommar och jag vet faktiskt inte riktigt vad som händer, fest där och kanske något annat där.
Har ärligt talat ingen aning om vart man hamnar imorgon. Vi låter kvällen visa vägen, som vanligt.

Mycket mer om min dag finns väl inte att säga egentligen, mer än att jag vaknade upp bredvid min andra hälft imorse, vilket inte var igår det hände. Har blivit andra bullar nu för tiden, men det är det uppenbarligen slut med nu. Eller?

Jag vet inte vart jag har dig, längre.
Säg vad som helst, men inte att du är ledsen för jag kommer inte tro dig denna gången.



Påväg till jobbet









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0