FREDAG !

Det är fredag gott folk, och allt känns helt ok.
Det var längesen nu, jag skall försöka att uppdatera oftare, jag lovar,
men det har vart så mycket nu på senaste så har inte ens hunnit sitta vid datorn förutom i skolan.
Sitter i skolan, väntar på att Fria Textila skall börja,
kom på att jag glömde mitt material hemma till tryckningen.
Antagligen får jag väl fortsätta på min brodering då, som också måste bli klar.
Ikväll blir det myskväll hemma hos Sebastian, varken han eller jag orkar nog inte med så mycket,
men det tar vi igen imorgon. Då blir det troligtvis groggarrangemang, vid fint väder så bär det av till Slottsskogen för volleybollspelning och grillning/alkolisering, så vi får hoppas på det bästa, annars löser det nog sig i vilket fall.
Jag genomgick min första dag på mitt jobb igår, Mc Donald's i Kållered, för dem som inte visste det.
Har fått många frågor om hur det gick osv.. Med tanke på att det är så nytt & tidigt för oss, så gick vi igenom och fick instruktioner om olika saker och ting, även lämna personliga uppgifter om allt möjligt. Min handledare (som jag inte vet vem det är ännu) kommer att höra av sig i veckan till mig och boka tid för genomgång etc. Uppenbarligen kommer kläderna i veckan också, längtar! Alltså, kom förbi och hälsa på, du förlorar inget! Du är så välkommen så!
Nu skall jag på lektion, ha en trevlig fredagkväll så hörs vi när jag kommer hem! Sköt om er!






- beatricegabrielleglimberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0