Mycket plugg, lite tid

Det finns ju flera nackdelar & försämrade sidor här i livet,
jag råkar dock ha allt för stor mängd utav dem, hur det nu kan komma sig.
Vågar man ens ställa sig själv den frågan? svar nej, jag avstår hellre faktiskt.
Jag kan inte säga att jag är sämst i skolan, absolut inte, men när väl provet
kommer till kritan blir det en aning avancerat för min del.
Jag försökte ta tag i plugget så mycket som det gick, allt det där
kan man omöjligt lära sig på en kväll.
För er som inte förstått vad mitt prov går ut på så skall vi
kunna en stor del om själv Charles Darwin, evolutionen & naturligt utval,
uppkomsten, hans egna teori & vad han hade för ''konkurrenser'' etc.
Ett jävla projekt med andra ord, jag vet inte riktigt hur jag tänkte för att få detta
att fungera effektivt dvs. uppläggningen för pluggandet.
Uppenbarligen gjorde jag väl en Glimberg repris x2 som jag andra tidigare gånger gjort,
inte tänkte alls överhuvudtaget. Jag skäms verkligen.
En fördel som nyss lös upp i min vardag var att min bror & Emma från Halmstad,
köpte choklad till mig, Mmm. .. Marabou som dem brukar säga. Denna gång med Schweizernöt.
Och att dem dessutom ringde en ytterligare gång från jobbet precis när jag hade ätit, min handledare Martin denna gång,
så nu har vi bokat in tider för utbildningen i kassan för mig, Måndag kl. 17-20 & Tisdag kl. 16-19, tredje gången får bli efter Turkietresan kom vi överrens om, alltså ytterligare ett ting att se fram emot, det går bra nu.
Så nu mina vänner, skall jag njuta av denna skönhet & sedan se om Sebastian hör av sig eller ej, spänningen är outhärdlig. Oj vad klockan går, dags att slå på tv:n och platsa sig för Ballar av stål Kanal5. 21:55,
fick tipset från Jessica Thorén Fredriksson att jag borde planka mig framför detta, för väl se om det har ett visst dugligt värde. Dags för granskning!
Vi hörs imorgon, GODNATT !

http://gliimberg.bilddagboken.se



Beatrice Gabrielle Glimberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0