redo, beredd, förväntansfull & lycklig

Hej gott folk, hoppas ni mår lika bra som jag.
Just nu sitter jag i datasalen med Jess bredvid mig,
hon e ful som stryk, neeeej pumpan nåt sötare får man leta efter.
Men hon kör mysbyxor idag, av den anledning av att hon är sjuk,
är vad hon påstår ja? eh ah. Uppenbarligen ligger det väl något i det, haha.
Snart skall vi ha prov som jag tidigare nämt, jag har lyckats förstå saker lite bättre nu som tur är
tack vare att Sandra svarade på mina inre frågor, woho! Jag fick reda på att det är 13 frågor ungefär,
så så svårt kan det väl ändå inte vara, men det kanske är en dum slutsats att dra, hellre vara beredd på det värsta.
Vi slutar ca halv 2, sen skall jag möta Sebastian i stan & åka hem och laga lite god mat tror jag, jag är sugen på något med det där lilla extra. På tal om frasen ''lilla extra'', jag vet inte hur ofta min chef nämnt det för mig alltså, jisses.
Men samtidigt innehåller det eventuellt något vettigt i den meningen, rätt komiskt ändå.
Ikväll blir det nog promenad, vilket jag har vart sugen på hela dagen faktiskt i det fina vårvädret, därefter blir det nog att slå på en film eller om inte annat Andra Avenyn som kommer ikväll kl. 21:00 på SVT1.
Nu skall jag ännu en gång läsa igenom teorin om Charles Darwin och hans upptäckter å skit, fan va meningslöst detta känns.
Hörs sen !

Outfitsen under,
DET e vad jag kallar fashion, snyggt, elegant, smakfullt, allt i ett.


love.

http://gliimbergbilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0