Jag längtar efter dig, redan .

Hejsan Glimbergslovers!
Har skoldagen varit bra?
Jag hoppas i vilket fall eran varit bättre än mig, detta
har nog vart den mest stressigaste skoldagen jag någonsin
deltagit i. Som jag tidigare nämt, ALLA ting vi gjort inom Fria - textila tekniker och ja, för min del
gick det väl sisådär halvt kan man väl utan tvekan påstå. Jag har forfarande stickningen kvar, vilket jag
får ta itu med på tisdag (ledig på måndag, mer än bra). Men jag lyckades i alla fall bli klar med tryckningen på tröjan & broderiet, woho ett +plus på mig, bilder på det är på ingång.
Kom just precis ifrån skojbråkandet med min bror, han jagade mig och jag tjöt för hela Somalia.
Att han skall ha en tendens att alltid lyckas skrämma upp mig så fort han reser på sig när jag sagt något ''dumt'', det gör ju inte saken bättre heller när den ''blicken'' han jämt och ständigt tillägger.
Nu snart skall jag över till dem andra för att fira Emil lite grann som fyller 18 år.
Sen kommer Gabriella och joinar, får se vad kvällens sysselsättning blir, det löser vi enkelt.
Sebastian kommer förmodligen dock förbi senare under natten, jag saknar honom, det var längesen nu.
Just nu lyssnar jag på min mätta mage som pratar med mig, samt min brors och hans kompis dvs. våran byggarbetare John, konversation, med ett fönster emellan dem, han på utsidan, han andre på in. Det ser roligt ut faktiskt.
Nu skall jag fixa och dona lite med outfiten osv, får se vad det blir ikväll.
Idag vid 5 snåret, begav sig min andra hälft till Island, jag längtar tills om 3 veckor.
Jag saknar dig redan.
Vi hörs inatt!

http://gliimbergbilddagboken.se

Dead by April - What can I say
http://www.youtube.com/watch?v=KQXEt1JNUhE




- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0