Fotografering för Yestreen/Naked Benefit

Ohyes, då var man nyduschad, fixad och redo för att leka lite fotograf.
Jag har allt grubblat på några idéer på posér jag tycker dem 3 tillsammans passar i,
dock lite platser också, men vi får se vart det bär av någonstans. Det är upp till dem.
Kameran ligger iaf på laddning och det är snart dags att bege sig av.
Jag längtar tills i övermorgon, få lite solbränna, led verkligen med mig själv i morse när jag vaknade hos
Jessica, kollade mig i spegeln och såg hur bedrövligt å pinsamt blek jag var, tragiskt.
Jag föredrar INTE brun -utan sol på sommaren, det är det fulaste man kan göra och det kommer står jag för.
Att blanda vanlig sol bränna med äkta fejk är sorgligt, det är antingen eller, ingen bra kombination alls.
Det skall vara äkta vara om det varar på sommaren, på vintern är det en helt annan sak anser jag.
Har man tillgång till att kunna få riktig färg så skall man väl hellre ta den chansen?
Naturlig solbränna är det vackraste man kan bära under sommaren!
Nu är tiden inne för att göra iordning håret, dock känner jag mig hungrig, får väl bli en cheese i stan eller två.
Senare ikväll blir det tydligen Gottskär som jag tidigare nämnt.
Jag kommer vara upptagen under hela den kommande kvällen nu men skall försöka hinna uppdatera och kanske lägga ut någon bra bild som kommer att tas inom snar framtid, några timmar det vill säga, hos Sebastian.
Där det även blir nattspendering eventuellt.
Nu blev det helt plötsligt bråttom. Och att pappa står och moonar i samma stund som han målar bräderna utanför mitt fönster gör inte saken bättre heller. Nu är han dock på banan igen och jag likaså.
Vi hörs sen, gott folk!


Har för övrigt bytt ut min profilbild på Facebook.com
till en mer ''egen'' variant.   Beatrice Glimberg





- beatricegabrielleglimberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0