Test

Jag blev utmanad av http://millasvensson.blogg.se

The big love and sex test of 2009.

(svarar du inte ärligt på detta så kommer du få otur i kärlek i 5 år)
utmana sedan sex personer

Är du kär just nu? Nej tyvärr, det skall krävas mycket för att jag skall bli förälskad dock.
Har du kysst någon idag? Nej, faktiskt inte.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Jadå, Sebastian!
Har du ett förhållande? Nej, inte än på ett tag iaf.
Om nej, varför inte? Jobbiga processer för oss båda som skett tidigare, saker och ting måste läggas bakom först.
Hur många har du varit tillsammans med? Hm, låt mig tänka. 2. Eller 1 och ett halvt typ.
När förlorade du oskulden? När jag var 15 år gammal.
När går gränsen vid otrohet? En kyss, anser jag.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Ja faktiskt, vilket jag ångrar. Man kan inte ta sin anledning som ett skyddasigsjälvobjekt men jag var nog väldigt besviken uppenbarligen.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Ja, tyvärr vilket jag än idag ångrar, får fortfarande lida utav det.
Är du romantisk? Ohja, det kan hända vid vissa sammanhang!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Aldrig.
Är du svårflörtad? Det krävs mycket för att få mig på fall, så ja.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ohja, ett antal.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Jesper Ferm
Hur länge höll det? ca 4 månader tror jag haha.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? Ja, tyvärr, på fyllan dock. Förlåt igen för det, du vet vem.
Har du lekt med någons känslor? Yes och det är inget att skylta med.
Har du haft sex med över 20 personer?  Verkligen inte.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 4 månader.
Och ditt kortaste? Ingen som helst aning, någon gång i förskolan eller så. Jag minns inte faktiskt tyvärr.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Oj, det var svårt. Det beror på vilken period jag är i livet, men just nu vill jag börja om på nytt och lägga jobbiga processer bakom mig, se framåt istället.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, aldrig.
Är du en bra pojk/flickvän? I helhet, så ja. Men ingen kan vara den perfekta.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Sebastian!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Sebastian.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Oj vad typiskt att den frågan kom. Svar ja.
När fick du din första kyss? Jag gick i 7:an tror jag.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Oj, dem har varit gifta i över 20 år så ca 30 år gamla kanske, om inte mindre.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha ja faktiskt. Jörgen min systers förra pojkvän som för övrigt förlovade sig när hon var 18. Jag var 8 år då.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat, tyvärr.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Det kan jag tyvärr inte svara på, det är olika från person till person. Men jag kan säga som såhär att jag faller för folk som är annorlunda, speciellt. Något som man med en gång ser att ingen annan bär på, ljuset eller vad man skall kalla det.



en bra början på något?



- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0