Godnatt!

Då var det packat och klart, det mesta iaf.
Sängen väntar och jag är egentligen inte något trött
överhuvudtaget, men jag måste.
Imorgon bär det av till farfar, en tripp till Ystad
för att njuta av livet, komma bort, det behöver man ibland.
Denna helg kommer spenderas med min älskade pappa & min storasyster.
Skall även hinna försöka trycka klart min tröja imon på Fria Textila Tekniker, som
är en kurs i våran linje för dem som inte vet. Blir spännande att se resultatet.
Hejdå Göteborg, Hej Skåne!

Ni får ha en bra helg, gott folk!
Så hörs vi när jag kommer hem.
Sköt om er!

Lite bilder från dagen.


spegelbild



jag & Camilla



Godis



egen specialité



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0