onsdag, 15 april.

Dagens

Humör:
Relativt bra.
Plus:
Negerbollar.
Minus: Morgonförsening.
Kläder: Svarta tights, häng-shorts i jeans, mönstrad T-shirt, cardigan, rosa-blommig sjal, svarta Converse, halsband & mina feta glasögon (outfitshöjning) på det.
Frisyr: Uppsatt, format som en rosett med en svart hårklämma i tyg.
Låt: Superman (It's not easy) - Five for Fighting.
Vill ha: Pengar, utomlandsresa, sommar.
Planer: Baka negerbollar till min andra hälft, göra iordning penslarna inför imorgon på Nordstan.
Dagens drog: Min rosa Ipod.
Dagens måste: Plugga, sen om gör det är en annan femma.
Händelse: En tråkig dock, pågrund av slarvning av mitt smink kom jag för sent i morse.
Saknad: Min andra hälft
Kram: Jessica!
Se fram emot: TORSDAG make up aktivitet+Gabriella, FREDAG tripp till Ystad!

Onsdag, halva veckan har gått, vilket glädjer mig.
Mycket som händer & har hänt denna veckan,
hinner knappt med längre, dagarna bara springer iväg.
Imorgon blir det Make up aktivitet i Nordstan,
reklam för Angeredsgymnasiet - Personlig stil & design.
Mellan klockan 14-18 spenderar jag min tid där förtillfället
för att sminka omgivningen, även dig om önskat.
Ge tips, råd, färggivning osv. Kom dit!
På fredag bär det av med en tripp till Ystad (vilket ligger i Skåne för dem som ej var medvetna)
med pappa & min älskade storasyster, kommer hem på söndagen igen.
Nu skall jag gå ner och baka kokosbollar till min andra hälft & Jocke.
Hoppas att dem uppskattar det.
Hörs sen!

http://gliimberg.bilddagboken.se



Rosa tema ger vårkänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0