Tripp till Ystad

Ja, mina vänner, då var man hemma från en helg som var mycket värdefull.
Äntligen fick jag tid till att njuta av det jag har & unna mig lite, efter alla incidenter som hänt nu det senaste.
Har lyckats med att inte tänka så mycket på allting hela tiden denna helgen, vilket har varit en stor framgång för min del.
Det negativa man inte tänker på, lider man heller inte av.
Min inställning nu är att hela tiden åtminstonde försöka att se ljuset, det possitiva för det finns alltid någonstans bland det mörka. Det finns vettigare saker att lägga ner sin energi på i livet, just nu försöker jag tänka på min framtid.
På tal om den, oj vad jag längtar tills vidareutbildningen i Stockholm efter 3:an gjort sitt, Make up institute STOCKHOLM.
Alltså, att hela tiden se någonting bra framför sig, ger en nya krafter.
Helgen tillsammans med pappa, syster & farfar har betytt ofantligt mycket för mig faktiskt.
Tack för det.
Här kommer lite bilder från Ystad.



Far & dotter



Jag & storasyster



Shoppingrunda



Utgång



Påväg till Simrishamn



Love it


Mer bilder kommer uppenbarligen med tiden,
om ni vill se mer, håll koll på min bilddagbok.
Beatrice Glimberg

http://gliimberg.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0