En blick, värd att minnas

Hej bloggen!
Kom för en stund sen innanför dörren, inte det minsta bitter.
Har precis varit i stan och checkat in läget lite, det var ju trotts allt AC DC:s
spelning idag på Ullevi och ja, det var knökat.
Meningen med det hela från början var att vi skulle hälsa på Linda på jobbet,
som en överraskning ungefär.. men sen att vi fick reda på detta var bara ännu ett skäl att åka in.

En sak till att säga om dagen är att jag har fått min livs sexigaste blick någonsin, utan tvekan.
Hände väl för si sådär en timma sen kan man väl säga.
Skall precis passera vägen runt och in på stationen, försöka hinna med sista tåget hem.
Då jag ser något svartliknande, något ansikte jag känner igen från någonting jag vet att jag inte vart så insatt i som många andra i tillvaron.
Tittar upp redan långt innan jag möter honom, ser att blicken riktas rakt in i ögonen på mig och därefter fortsätter, tills vi gått förbi varandra, på en si sådär 30 centimeters avstånd.
Både jag och Angelica reagerar och tar oss en funderare, tittar förvånande på varandra samtidigt och kommer fram till att detta faktiskt ÄR sant.

Jag kände nyss Robin ''idol-robin'' Bengtssons tillvaro.
Jävlar gott folk, det var en känsla. En blick att aldrig glömma.
Det värsta var väl att jag trodde att jag ''sett honom innan någonstans'',
men ingenting mer med det, tills jag verkligen fattade vem det verkligen var.
Det enda jag just nu kan säga är att, oj vad han är smal.
Han måste helt klart ha gått ner ett ex antal kilon sen han slog igenom.
Sökte precis på google.se dessutom, för att se hur han såg ut för endast två år sedan.
Man kan väl säga som såhär att stilen från då tills nu har ju förändrats någon aning.
Lade dessutom till honom på fejan precis, får hålla tummarna på att han accepterar.
Slutsatsen för ikväll lyder alltså; Robin, med den blicken du just gav mig, kan du få vilken tjej som helst på fall.

just nu sitter han på Lipp i Göteborg på efterfest, kunde inte hålla mig ifrån att besöka hans blogg vilket jag aldrig tidigare gjort.
Vi ses igen! eller man kan ju åtminstonde drömma


Robin Bengtsson








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0