Here I come, once again

Godmorgon bloggen!
Vaknade nyligen upp ifrån min skönthetssömn.
Klockan är just nu kvart över 1 och jag lade nyss ifrån mig min tandborste, jag är klar.
Vad som nu fattas är att bikinin skall komma på plats så jag, min andra hälft och hennes kompis Emma kan bege oss vidare till Bergsjön för lite bad och sol med hundarna, dock inte min hund för hon är rädd för vatten.
Konstigt va? Har ni ens hört talas på maken, att en Golden Retriver är rädd vatten? Sveriges mest badvilliga hund.
Men det har alltid vart som vi i familjen trott, hon är speciell och det är en utmaning för en. Tro det eller ej.

Har kännt mig snyvig sen en vecka tillbaka, om inte mer. Med vad gör man åt det egentligen?
Jag vet inte en läkare som någon gång någonsin har botat en förkylning.
Men det kanske inte i alla fall krävs, med tanke på att det finns ''bromsmediciner'', egentligen fel ordval
där men visste inte hur jag skulle få fram det annars. Nejmen typ, nässpray, hostmediciner osv.
En förkylning får lägga sig själv, det är dens uppgift.

Nej hörni, nu får jag börja klä på mig och ladda hunden lite inför äventyr.
Vi hörs sen! Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar förresten!


Gårdagens outfit









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0