Lyckad midsommar 09

Hej gott folk!
Just nu för tillfället ligger jag i sängen med datorn i knät.
Klockan passerar snart 12 och jag ställer mig frågan om jag varit såhär
trött på riktigt länge? svar nej, jag förmodar inte det.
Såg precis klart på någon actionfilm med pappa på 4:an, grym var den!
Angelina Jolie var ju trotts allt med, vilket innebär att man faktiskt utan tvekan kan förvänta sig något!
Vilken tjej hade inte velat se ut som henne egentligen?

Anymay, jag vaknade upp i morse bredvid Sebastian.
Igår bar det av till Karsegården i Onsala, hem till William, efter middag osv här hemma.
Jag måste säga att jag tror inte många andra hade så fruktansvärt
trevligt som vi hade tillsammans denna midsommar.
Folket, stämningen, allt var perfekt. I bortsett från en viss del så att säga.
Men det nämner jag inte.
Kvällen slutade med bad nere vid bryggorna, inte för min del naturligtvis, med att se dem andra var roande!
Inte så lång tid därefter blev det hemgång, gissar på att klockan var runt halv 4 snåret. Bara det är ett tecken på en lyckad midsommar!
En sak som dock kanske var mindre bra var väl att gångvägen hem varade i ca 20 min om inte mer,
men det var det värt!


Likväl hade jag tyvärr inte tid att plocka upp kameran under kvällen, sannerligen glömde jag faktiskt bort den.
Men bilder från trippen lyckades jag i varje fall fånga, alltså under färden dit.
Titta & njut!


Linda Marie Ahlman


Beatrice Gabrielle Glimberg

Mer bilder kommer finnas på facebook eller bilddagboken när behov tilldrar sig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0