Midsommar i Onsala

Hej befolkning!
Har precis genomfört ett pass på jobbet, svettigt.
Sitter fortfarande med arbetskläderna på, varför vet jag ärligt talat inte mer än att jag
borde byta om till det andra strax, outfiten har jag ännu inte bestämt.
Tänker något enkelt, tycker egentligen inte att midsommar är så viktigt faktiskt.
Jamena, vad är det i själva verket att fira? ''Att sommaren är här'' är bara en myt, anser jag,
för något bra resultat på väder har det ju inte varit på några år och lite till.
Jag minns inte ens den senaste midsommar där det tillkom sol faktiskt.
Tragiskt men sant.

Ikväll bär det vilket väder det än är, av till Onsala.
Sebastian och compani med min andra hälft givetvis.
Innan dess skall min andra familj (Lindas) kommer hit på käk och alkoholisering. Trevligt!
Bilder kommer i efterhand!

Förresten, jag minns att jag lovat att uppdatera bilderna från skolavslutningsmiddagen hos Milla
och ja, jag skall försöka fixa lite bilder av tjejerna! Promise!
Vi hörs senare!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0