Naturprojektet 2009, leopard.

Ja, mina vänner.
Det vi alla väntat på har just inträffat. Jag vet inte hur mycket jag längtat.
Jag har äntligen fått mina bilder av fotografen från plåtningen.
Dock har jag lovat mina lärare och rektorer att INTE lägga ut helkroppsbilder,
av den anledningen av att jag ej är myndig (18 år) och min skola kan stämmas för detta.
Tråkigt men sant. Ett löfte jag är skyldig till att hålla.
Olivia har sett till att bilderna på mig i skolan har raderats, endast jag har fått dem skickade.
Men samtidigt har jag lovat er lite smakprov och det kan jag inte undvika att hålla.
Endast mina nära kommer få ta del av bilderna som INTE läggs ut.
Jag tackar ännu en gång att jag hamnat ute på webben, något jag aldrig förväntat mig faktiskt.

För er som inte vet eller för dem som vet, nämner jag det igen ..
Alla elever var tvungna att sminka sig själva, fick alltså inte ta någon hjälp av någon annan.
Allt på egen - och fri hand.
Dock är jag lite missnöjd med mina poser, jag ser alldeles för snäll ut på många bilder.
Ett minne för livet.
Mitt slutgiltliga betyg blev MVG, tack!

Här kommer resultatet från Naturprojektet 2009, det största hittills.


Sminket hade redan då börjat förstöras pågrund av lakanet jag bar påvägen ut





Alldeles för snäll ut, sminket kladdat. mindre bra.


inprincip samma



RESULTAT







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0