ingen människa kan ta den plats du fattat i mitt liv

Hejsan sveriges befolkning!
Kom precis innanför dörren och har lidit mig igenom en måltid,
efter cheeseburgarna och Chai latten i stan blev det magvärk.
Mindre bra.
Det blev som jag ville, jag satte lite färg på min babe..
knallrosa nätstrumpor, vit tunika med lila/svart text på & en svart väst till det!
För min del blev det endast nya tights, med tanke på Alanyaresan så har det inte blivit så mycket pengar kvar till annat, det mesta gick åt där nere.
Ikväll kommer inget bra på tv änså länge vad jag vet i alla fall.

Sitter vid datorn och planerar midsommarafton med Bex lite,
hoppas det blir som man tänkt sig bara och förslagen utförsm vilket jag tror!

Uppdaterar senare ikväll.


Mig & min andra hälft









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0