Jobb, jobb -och jag älskar det!

Godkväll gott folk!
Hoppas ni tog del av mina sk. ''testerna'' jag genomskådade!
Just nu sitter jag och har smsat lite grann med min andra hälft om både
roliga och tråkiga upplevelser och saker etc. Hon har det bra där hon är iaf och det är det viktigaste för mig.
Mår hon bra, mår jag bra. Det finns ingenting som inte kan påverka mig när det gäller dig, faktiskt.
Jag saknar dig och vill att du kommer hem nu. Får vänta i mer än 2 veckor förän jag får se dig igen, hoppas du upplever mycket mer än vad du redan gjort. Nog om det.
Jag kom från jobbet för inte så längesen och jag kan väl utan tvekan säga att rutinerna har väl satt sig hårdare innanför pannbenet i jämförelse med från gårdagen. Saker och ting går en aning fortare nu, hoppas att det utvecklas ännumer.
Det är småfelen jag behöver jobba på nu, snart är jag proffesionell kassörska på Donken, woho! Ge mig diplom.
Sitter forfarande och väntar på samtalet från Sebastian jag förlänge sedan misstänkte att jag aldrig skulle få.
Lika roligt varje gång att påpeka saker han säger att han skall göra, som sedan inte genomförs. Inte ovanligt att leva i den vardagen för min del. Sånna människor finns det ett antal. Men det är inte mer än att acceptera, jag är ju inte heller den vassaste pennan i skrinet när det kommer till att komma ihåg viktiga saker, jag minns mest dem onödiga detaljerna som knappt har något syfte. Skratta ni bara, men det är faktiskt rätt tragiskt. Komiskt för den delen också, för andras del.
Nu skall jag fortsätta att plocka ihop lite saker som jag skall ha med mig till examinationen imorgon, viktigt viktigt.
Både jag och Sarah taggar järnet. Kom igen nu, tjejer! Detta gör vi bra, allt gör vi bra!
Måste för övrigt säga att i morse blev det pusskalas när jag kom till skolan, jag pussade på min Jessica Thorén Fredriksson ivrigt och sa att jag saknat henne.. pusskalaset fortsätter imorgon.
Nog om detta, min dag har alltså inte innehållit sådär väldans mycket än skola och jobb, hmm kul tänker ni?
Ja faktiskt, fuckers. Känslan av att älska sitt jobb är obeskrivlig, tiden går så fort. Hittills iaf.
Nu står det packa på schemat, sen kommer Hampus förbi och lämnar mina brillor han ''lånade'' av mig, eller ah jag glömde dem på honom. Eh. Sen blir det dusch, äggmacka och läggdags.
Vi hörs imorgon, ta hand om er!



Tecken på att jag gillar det där, speciella utseendet.
Någon inte många bär. Yey!



- beatricegabrielleglimberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0