Lugn kväll i Onsala

Är framme i Onsala nu, hos Sebastian.
Dock blev jag inte mött av honom, så när jag öppnar dörren in till
hans egna lilla stuga och börjar skälla, så sitter tydligen hans lillebror
Ludwig vid datorn. Jag fick den ynkliga reaktionen ''men, men skulle jag möta dig''.
Nej, självklart inte hjärtat. Förlåt för det. 
Nu kom Sebastian iaf precis in, nyduschad.
Nu skall jag återgå till honom innan han börjar gnälla och säga att jag lika gärna kan gå, som han brukar göra.
Slår väl uppenbarligen på en film eller så, vi får se vart vi låter kvällen visa oss.
Imorgon blir det att sjunga i kyrkan kl. 15:00, kom och kolla om ni vill, blir en repris av Gabriellas sång, som jag hoppas ni kollat på på Youtube.com (länk finns längre ner om ni missat det).
Jag längtar efter Alanya 09, cocktaildrinkar, sol och bad. En möjlighet att äntligen få njuta av livet och tänka lite på sig själv. Godnatt & ha en rolig lördagkväll allesammans!




Just love it


- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0