TURKIET - ALANYA 09

Lördag.
Vaknade med att pappa helt random säger till mig att han bokat en resa åt oss den 23 maj till Alanya,
vilket chockerade mig en aning faktiskt, han är inte av den typen som gillar att beskosta impuls köp riktigt.
Men i bortsett från det så var jag ytterst tacksam för detta! Så den 23 maj, kan ni räkna med att jag ligger å schteker på stranden & vid poolen med en drink i handen, just nu lutar det åt en Pina Colada eller något sådant, vi får se.
Det jag mer blev förvånad över var att vi hamnade på samma hotell som senast, Sun Flowe Garden **** (4-stjärnit), som gjorde mig ännu gladare dock, med tanke på den bra service vi fick senaste gången, grymt!
Ytterligare en god sak är väl att jag även kan köpa min egna alkohol, för en vecka iaf, såft.
Nu när jag tänker efter så åker jag bara några dagar efter Linda som övrigt skall bege sig till Island & praktisera, lycka till hjärtat!
Solen skiner utanför fönstret & jag känner redan för att lagga inför resan, inte många dagar kvar nu.
Får nog lägga mig en timma eller två.
Ikväll bär det av till Olofstorp för grillkväll med tjejerna hos Sarah, bilder på det kommer inom snar framtid.
Funderar på ett Marlyn Monroe stuk ikväll, i like it.
Ha en trevlig lördagkväll gott folk!

23 maj 2009, Alanya.
Här kommer lite bilder på hotellet Flower Garden ****










Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0