Better in time '

Godkväll gott folk!
Hoppas ni mår lika bra som jag.
Har inte hunnit blogga riktigt förän nu, min dag har varit både intressant och
långvarig, vilket både har varit possitivt och likaså motsatt.
Har även fått tid till att ringa runt till klassen, vilket var ansträngande faktiskt.
Jag har lyckats få med så många som möjligt, härligt att så många vill
vara delaktiga till att åter uppta kontakten för en stund iaf.
Vi skall samlas vid Sisjön på lördag kl. 19:00, glöm inte Epsilonare!
Ta även med badkläder, dricka, mat etc. om ni känner behov för det.
Jag & Hampus har i vilket fall redan planerat vårat nakenbad.
På fredag tar Sebastian och Tuppen studenten, vilket kommer bli ett sjukt minne
känner det verkligen på mig redan nu på förhand.
Innan dess skall jag träffa Alexander, allmänt umgås lite med honom,
skamligt längesen vi sågs så det skall bli en utav höjdpunkterna på kvällen.
Uppenbarligen spenderas natten hos Sebastian.
Eventuellt blir det även jag som kommer få ta hand om honom om det går över styr,
har blivit så hittills i varje fall. Jag bör ju antaglien vara en höjdare på att ta hand om
människor som spårat ut, jag tycker det låter trovärdigt faktiskt.
Samtidigt gör jag det med nöje, ingen skall råka illa ut vare sig jag känner den eller ej!
Med andra ord kommer denna helgen vara fullspäckad av äventyr,
mest ser jag nog fram emot lördag faktiskt, så tacksam att så många verkligen vill ta sin
tid till att komma. Det glädjer mig verkligen skall ni veta. Ni vet vilka ni är.
Nu skall jag återgå till min arbete i Fria Textila Tekniker, har examination imorgon och har
inte kommit någonstans inprincip.
Dags att ta tag i saker, snart måste jag dessutom lägga mig så får bli spurt!
Jag skall försöka ha uppdaterat innan jag lägger mig, lovar ingenting men skall försöka åtminstonde.
Vi hörs !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0