jobb 11-15

God eftermiddag gott folk!
Kom precis innanför dörren ifrån jobbet, fick lunch passet vilket är rena mardrömmen.
Dock gick det bättre ju mer och mer folk det kom faktiskt, Linnea kom vid 2tiden som hon lovade mig,
hon stöttade mig. Tack för det, vi hörs sen.
Martin verkade inte bli lika irriterad på mig som dem förra gångerna, vi gick igenom lite teoretiskt i slutet.
Jag ligger bra till! Yeah! 1-0 till mig.

Ringde Sebastian nyss, han hade mycket att göra.
Bär för övrigt av till honom senare ikväll vid 8 - halv nio tiden sisådär, natten kommer även spenderas där, yey!
Snart en vecka sen jag träffade honom sist, känns tomt och tråkigt.
Sitter och lyssnar på Dead by April och tänker på Jessica Höjer som för övrigt är i Spanien denna vecka.
Ring mig direkt när du kommer hem! Saknar raj.
Den gottegrisen.

När jag kom hem  stod det även nya rengörningsprodukter till min hy, som mamma hade inskaffat för min skull.
Jag älskar henne! Hon vet precis vad det är jag vill ha när det kommer till den fronten.
Dessa produkter är någonting jag verkligen rekomenderar, inköps på Apoteket och har en fantastisk kvalité.
Jag minns inte en själv när jag började med dem, men efter det har jag fått den hy jag strävat efter.
Använd produkterna 2 gånger om dagen (dvs. Morgon & kväll), först deep cleaning mousse''den rosa'', därefter ansiktsvattnet.         Jag GARANTERAR ett oböjligt gott resultat!

CLINIDERM Deep cleansing mousse
är ett mjukskum
som rengör huden på djupet utan att torka ut.
Innehållet av den aktiva substansen salicylsyra
motverkar bildandet av orenheter.
Masseras in i fuktat ansikte, sköjes av. Parfymerad.
89:-


CLINIDERM matifying skin tonic är ett dubbelverkande
ansiktsvatten som effektivt avlägsnar smuts
och drar samman porerna.
Mikropartiklar absorberar överflödigt fett
och lämnar huden matt och len. Parfymerad.
89:-


Värt att testa.
Läs mer och få råd, om vad som passar just din hy på http://www4.apoteket.se

HÖGSTA BETYG.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0