''Oh, vilken härlig dag''

Inleder med att säga ''oh, vilken härlig dag'', taget från Ted Gärdestads underbara
sommar som jag förövrigt lyssnar på nu.
En härlig dag är det minsta man kan beskriva denna dag som.
Morgonen inleddes med examination i Fria textila tekniker, det kändes faktiskt riktigt trotts att jag
inte hade skrivit exakt lika mycket som dem andra.
Höjdpunkten på dagen är bilder här nedan som ni snart kommer att se.
Olivia drog undan mig från lektionen och sa att hon hade något att berätta,
det blev som Eva-Lisa (min andra lärare) sa, jag har lagts ut på Angeredswebben som reklam för
Personlig stil & design, rätt mäktigt faktiskt.
Att stå där och få det bekräftat går faktiskt inte att beskriva, kanske låter som överdrift med det är det definitivt inte.
Att få inse att man är såpass duktig att man hamnar allra längst upp på hemsidan så att alla kan se det och bli inspirerade känns pampigt. Uppenbarligen borde jag alltså vara stolt över detta projekt och sak som folk har låtit inträffa.
Tack för det, dem som var med och kollade på mina bilder! Det är verkligen en ära.
Vill ni veta mer om vårat program, besök gärna våran hemsida Angeredswebben KLICKA HÄR:

http://www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c0/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gjU-9AJyMvYwN3jxBDAyNjT0sfdy9PA18jE_2CbEdFAMLDCdA!/?WCM_PORTLET=PC_7_25KQB2J30GHT1023I9LGJI0M23_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/goteborg.se/goteborg_se/PolitikoOrganisation/Organisation/Enheter/Gymnasieskola/Angered/art_E_N610_ang_start

, om ni endast vill besöka sidan om Personlig stil och design (min linje) kan ni KLICKA HÄR:
http://www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gjU-9AJyMvYwN3jxBDAyNjT0sfdy9PA18jE6B8pFm8n79RqJuJp6GhhZkrUN7Mw8TJJ8zTwN3FmIBuP4_83FT9gtyIcgBGliFe/dl2/d1/L0lDU0lKSWdrbUEhIS9JRFJBQUlpQ2dBek15cXchL1lCSkoxTkExTkk1MC01RncvN18yNUtRQjJKMzBHSFQxMDIzSTlMR0pJME0yMy9ZMmY0NTQyMTEwMDAz/?WCM_PORTLET=PC_7_25KQB2J30GHT1023I9LGJI0M23_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/goteborg.se/goteborg_se/politikoorganisation/organisation/enheter/gymnasieskola/angered/lnkrub_n610_ang_varapassioner/art_n610_ang_personlig_stil_design


Tagen ifrån Angeredswebben


Sminkad på fri och egen hand.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0