Stan med min andra hälft

Godmorgon gott folk!

Min klockan är just nu kvart över 2 och jag skall snart bege mig in till stan
för att hjälpa Linda babe med att köpa en avslutningsklänning, hon e ute i god tid? eh.
Det är då min tid skall finnas till hands för henne, när det börjar bli allt för sent.
Jag skall försöka leta upp något ljust och utstrålande, kanske något färgglatt nu inför sommaren?
Dags att ladda upp.

Jag har precis gjort mig iordning och funderar på att ta något att äta innan vi förlyttar oss, kanske kan jag be mamma göra någonting till mig som jag för övrigt såg nyss köra ner på våran parkering.
Skall även visa henne modellbilderna från Naturprojektet som hon inte har sett än.
Ni andra som missat det kan skrolla ner en bit så finner ni det och mer information.

Nu skall jag prata lite med mamma
Hörs sen!

Dagens outfit & frisyr;

-Krämvitt ''pöslinne med knappar fram
- ''Målarbyxor'' med rutor & hög midja.

Happy, no make up









Kommentarer
Postat av: Josefine K, du vet vem :)

Underbart söt är du min barndomskompis genom tiderna Beatrice. Jag saknar dig!

2009-06-15 @ 16:05:18
Postat av: Therese

Fin blogg :)

2009-06-22 @ 07:56:43
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0