Student 5/6 -2009 SEBASTIAN

Hej gott folk!
Jag måste säga att jag har nog aldrig vart med om någon helg tidigare som har gått så fort som denna.
Anledningen kan vara att jag ständigt har haft kul, det sägs att när man har roligt springer tiden iväg, stämmer?
Jag hann dock aldrig uppdatera innan det bar av till Sebastians student i fredags, skall jag vara helt uppriktigt hade jag inte tid till det. Allt för mycket annat var viktigare den dagen.
Det första jag ser när jag kommer till Aranäsgymnasiet och alla redan har gått ut, är Sebastian som givetvis står och hoppas som en tok, svinpackad och FÖRSÖKER se välbehållen ut vilket faktiskt gjorde det så sjukt mycket värre än vad det kunnat vara.
Jamena, varför anstränga sig för att se nykter ut när man tar studenten vilket man gör 1 gång i livet?
Nåväl, han var riktigt söt i kostym, blev varm i hela kroppen faktiskt haha.
Btw, varför vi kom för sent var Alexanders förtjänst, tack för det, men tack för att du hämtade mig & Jessica!
Senare under dagen bar det av för studentmiddag och förfest hos Sebastian med familj, släkt & vänner etc.
God mat, alkohol och en glad Sebastian, kunde det bli bättre?
Ännu gladare blev han när elgitarren från far sin uppkom, även från min del kom det tårar vilket rörde honom.
Det var längesen jag fick glädjetårar, jag minns inte ens den senaste gången.
Efter presentuppning, fotning och ätning osv. kom Sebastians klasskompisar över på förfest, där slutade det för mig.

Jag, Alexander, Jessica, Tres & Linn drog vidare på fest vid Presseskolan, där jag dock inte hamnade så länge.

En timma efter är jag odräglig och kan knappt hålla i varken telefonen eller någon som helst ting som jag bär, fick hjälp av flera trevliga människor, tack för det vilka ni nu var!
Hemgång & hejdlös är jag hemma igen hon Sebastian, dock lämnar Erik och Ludwig inte MITT deltidsrum bara för att dem vet att det är mer mitt rum än deras (höhö). Givetvis skall dem börja jävlas när jag frivilligt tog den tidigaste bussen av alla för att jag inte klarade mer festande, allt påbörjades redan vid 1, så ja, man var ganska tankad efter ett tag.
Iaf, där spenderades natten, förvånadsvärt tidigt kommer Sebastian tillbaka, odräglig och mumlar att han blivit utkastad, typiskt. Ja?

Jaja, uppenbarligen hade dem kul iaf, det är det som är viktigast.
Av mig fick han en champange i plast (luftfylld) ca 1 meter lång runt halsen,
därefter ett stort gossedjur i studentfärgerna blå och gul.
Han blev glad!

Just det glömde berätta det sötaste jag någonsin varit med om,
jag fick frukost på sängen idag av Sebastian och oj vad förvånad jag blev!
Sen satt han och lirade lite på sin gitarr, visst är de det finaste någon kan göra?

Lite bilder från kvällen, tagen med Jessicas Iphone


Tror jag att jag sitter bredvid en kändis eller vad är det frågan om?


Store smirren, 3 L innehöll den. Gör en tjej glad.


Jessica försöker vara söt OCH hon lyckas


Happy


Bilfärd, otroligt svagt minne av detta










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0