Utelåst och pricksäker

Hej fuckers!
Sitter hos min andra hälft, med Måsen, Linda Babe & Angelica.
Dem mer kvinnliga varelserna färgar håret åt hela somalia på varandra,
medan dem lite mer maskulina (dvs jag & Måsen) skjuter lite luftgivär.
Jag satte det första jag gjorde på ett långt avstånd. Yeah!
Linda försökte intala mig att det endast var nybörjartur men jag tror det ligger någon talang i det hela,
JA, hon e avundsjuk! Haha. Jag är pricksäker!
Har varit utelåst sedan klockan 14:00 idag ca, nu passerar klockan snart 16:00 vilket innebär att mamma slutar.
Redan ikväll är det dags att ladda inför skolavslutning, har aldrig kännts bättre.
Nu skall jag återgå till befolkningen här utanför på altanen.
Bilder från imorgon kommer uppdateras.
Vi hörs sen!



.. När den manliga sidan börjar få kläm påt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0