Sommarlov 2009

Godkväll folket!
Då var det dags att inleda Sommaren 2009.
Jag blev precis hämtad av min kära far i Partille, det var tacos med tjejerna hos Milla.
Ungefär som en ''avslutningsmiddag'' kan man säga.
Äntligen är det sommarlov. Att inte behöva ha någonting annat att tänka på än ens egna liv är en fantastisk känsla.
Nu är det över, för en stund, ett tag.
Om två månader är det dags att välkomna 2:ans år, jag tror det kommer bli ett mindre händelserikt dock, med tanke på detta året som varit. Helt sjukt.
Mycket praktiskt kommer infalla i sammanlagt 8 veckor, med andra ord prao.
Hoppas för guds skull att jag får en plats där jag vet att jag trivs & där jag kan utveckla mina kreativa sidor.
Att få ta eget intiativ är svårt utan inspiration och känslor. Dock har jag turligen lätt för det, vilket är bra.

Imorgon blir det jobb 11-15, under lunchen. Då det är som mest, bra övning för mig som ''ny på jobbet''.
Linnéa kommer även komma vid 2-tiden har hon lovat, skall även fixa att hon får sina halkfria skor beställda, som jag för övrigt också hoppas på har kommit tills imorgon, tänker inte stå där mer och halka runt och gång på gång förklara att NEJ, jag har inte halkfria skor på mig, därför sker dess incidenter ibland, accept! .. för kunderna givetvis.

Får även hoppas på att jag får träffa Sebastian imorgon, ringde honom nyss och han var grinig och trött som han alltid lyckas vara vid just det tillfället då jag hör glatt av mig.
Oj vad lätt han kan påverka mig haha, helt sinnes.
Dock stör jag mig lite på att jag inte kan påverka honom lika mycket som han mig, men jag tror han ljuger varje gång han säger det. Höhö, hoppas han läser detta. Förlååt!

Matchen är på tv och jag ORKAR bara inte gå ner och kolla vad det står faktiskt, så jävla insatt är jag ju trotts allt inte.
Läggdags blir det istället för min del snart, skall upp vid hyfsad tid och vara possitiv vilket kanske inte är det största momentet man har lätt för på morgonen.
Nu skall jag kila ner till soffan bredvid familjen, skall även be mamma köpa ingredienser till Chai latte..
Jag känner för att ''starta'' ett behov, hemmagjort dessutom. Billigare än Condeco!

Bilder från dagen kommer så fort jag fått dem från anhöriga!
Håll ut!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0