Var tacksam för det du har än otacksam för det du önskar att du hade

Godkväll gott folk!
Det är söndag och allt känns helt ok.
Imorgon är jag ledig vilket är ett stort + i det hela.
Har även planerat in att hjälpa Linda med att hitta en avslutningsklänning, detta skall inskaffas imorgon efter hon jobbat.
Alltid lika roligt att vara smaksättare!

Var precis inne på McTime och kollade mitt schema under denna månaden,
vilket inte är sådär överdrivet ansträngande sådant.
Har nästan inga pass alls denna månaden, kanske skall istället njuta än att klaga? Det beror på hur man ser det.
Men just nu känner jag bara för att njuta vidare, saker uppstår jämt i våra liv både tråkiga och dåliga.
Man måste få tid till att ta igen och inte hamna på ruta ett hela tiden, istället skapa nya kapitel.
Jag är tacksam för att jag en bra familj, vänner och en bästa vän som bryr sig, det är viktigt att ibland påminna en om.
Hoppas mer lite längre in på sommaren få mer pass, det är väl då rastlösheten börja falla in som mest, folk reser bort och man har allmänt tråkigt.

Denna sommaren skall bli en hejdlös sommar, har redan planerat in saker och ting som jag ser fram emot enormt.
Nu är det inte lång tid kvar mina vänner, snart är det sommarlov, på onsdag för min och min andra hälfts del! Äntligen.
Just det, min avslutningsklänning kom i fredags också, dock var den alldeles för stor.. kan bero på att det var storlek 36, det minsta dem hade att erbjuda. Så fixade till den lite, får även sätta ett skärp för en snyggare look.
Ett nytt spännande inlägg uppdateras snart.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0