Jag kan känna mig trygg i din tillvaro, tack.

Godkväll solstrålar!
I morse vaknade jag upp bredvid Sebastian.
Det märktes verkligen att saknaden mellan oss hade vart stor, du får mig trygg i din tillvaro!
Morgonen bestod av tåg 08:00 till skolan, där jag sedan hade examination på bilderna vi ritat i skolan på bilden.
Vi inhandlade lite dricka, jordgubbar, kakor chips osv. till lärarna för ett gott välkomnande.
Dock kändes det  hyfsat piss att åka till skolan för en lektion som egentligen inte var sådan viktigt som man förväntat sig.
Menmen, jag fick närvaro osv. iaf! woho!

Därefter drog jag hem, hämtade bikini och Kokosolja (schtek), för att sedan bege mig till Sebastian.
Vi åkte ut till Gottskär (där jag för övrigt aldrig varit) och jävlar i helvete vad vackert ställe, nu vet man vart någonstans man kommer hålla till i sommar ofta. Yeah.
Jag hade bestämt mig redan innan vi kom dit att jag skall INTE bada, hade jag något val? Svar nej.
Sebastian tvekade inte en sekund att dyka från hopptornet, medan jag stod i bikini med brillor och schtekte.
Därefter slänger Sebastian av mina brillor går fram till mig, kollar på mig med den där busiga blicken som ''vad händer nu'', tar ett stadigt grepp om mig och jag håller i mig för att han inte skall kasta i mig.
Jag flyger alltså ner från den höga kanten, landar på ryggen med honom över mig, det kändes bättre innan.
Och ja, jag kan helt klart konstatera att det var varmare och behagligare i Turkiet, tempraturmässigt. Det dög ändå.
Tråkigt att vara tvungen att vänja sig vid tanken om att man inte har så mycket att åstadkomma med när det gäller ''vem som skall få i vem'', vad jag än gör, vilka knep och fällor jag än gör så hamnar jag ändå alltid där själv i slutändan.
Mycket slit för inga pengar.
Nu kom jag hem för inte så längesen, har precis fått lite mat i mig.
Linda kommer hem idag förresten, klockan 12 inatt sa hon.
Uppenbarligen blir det en långpromenad tillsammans med henne, redan nu vet jag att vi kommer ha mycket att prata om. Jag har saknat dig!

Nu skall jag sätta mig och gå igenom lite med orden i svenskan vi har tills imorgon,
jag kommer aldrig kunna beskriva alla, tråkigt för mig.
Hoppas för din egna skull att du hör av dig när du kommer hem.
Du vet vilka bullar som annars bakas.


Here I come bitches,




- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0