Tecken på sommar

Godmorgon mina vänner.
Jag är pollenallergiker och jag tror jag dör, ögonen rinner för fulla muggar
,näsan kliar och ingenting känns bra just nu.
Sitter i skolan med Milla http://millasvensson.blogg.se/, besök.
Hon ser dock sleten ut, men det tar hon uppenbarligen igen under dagen.
Har nyss utfört mitt prov, det gick sådär faktiskt. Man tror verkligen att skrivregler och ordval är lätt,
ordvalen hade jag hyfsat bra på, ordval är Glimbergs starka sida. Det sitter i släkten. Haha.,
Snart skall jag ha omprov i Materialkunskap, vilket kommer rent ut sagt gå åt helvetes destination.
Fan också, jag ångrar att jag varit så lat under detta första året.
Men samtidigt kanske det finns ''skäl'' till det också? Så otroligt mycket har hänt.
Har väl ingenting mer att skriva än så länge mer än att jag beklagar dem ''omkommande eller saknade rättare sagt''
som var med i planet som jag läste i tidningen i morse.
Att ett plan åker in i en blixt och tappar kontakten med flygplatsen och därefter fortfarande inte har fått information igen.
Undra vart dem finns någonstans och vilken oro det måste bli för deras anhörande.
Läs mer om incidenten på http://www.expressen.se/Nyheter/1.1590350/flygplan-forsvunnet-fran-radar
Kunde dock inte infoga någon bild från artikeln, kämpade för krig och fosterland med datjäveln vägrade.
Dålig pojk.

Fick bli på en annan snygg varelse istället.



Jessica Alba




- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0