Biljetter till Spanien - England på måndag

Hej alla Glimberggranskare!
Mår ni lika fantastiskt bra som jag? Hoppas det.
Kom hem för inte alls längesen, från jobbet. 16-19:15.
Innan dess vaknade jag upp hos Sebastian, själv dock,
han drog till jobbet, fick även skjuts av hans pappa hem, tack å lov för det,
en jävla reseväg annars!

Stannade hos Sebastian i 2 dagar, orkade inte åka hem efter första natten.
Trevligt och sjukt bra att ha ett andra hem där man bor deltid, i bortsett från min andra hälft så att säga.
Speciellt när man ständigt umgås med allmänt sociala människor, love it!
Just nu sitter min bror för övrigt och spelar gitarr för mig i mitt rum, flera av hans egna givetvis.
Riktigt behagligt, tack beruschan.

Har dessutom dock precis städat klart mitt rum samt toaletten, så nu är det snyggt och fräscht.
Sitter och väntar på att Sebastian kommer hit, så min bror kan skjutsa in oss till Linne där vi skall spendera denna soliga kväll, tillsammans med partylandslaget Alex/Patrik - och compani.
Det står alkoholisering på schemat, uppenbarligen vet jag redan nu hur kvällen kommer sluta, samma visa varje gång.
Nu skall jag lägga på lite mascara på ögonen och sen klart, har tyvärr ingen bild på kvällens outfit men ni har sett det innan. Bilder från kvällen kommer så småningom, samt bilderna från middagen i Partille hos Camilla.

Förresten, jag fick biljetter till matchen på måndag Spanien - England utav jobbet, woho schtek!

Vi hörs sen!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0