Varma vindar och husvagnen på plats

Hej bloggen och dess läsare!
Hoppas att ni njuter av vädret lika mycket som jag gör.
Vet att jag inte uppdaterar på ett tag, ni får förlåta mig med det, jag skall bli bättre. Promise!
Kom precis ifrån jobbet som har bestått utav
stress rusch och ja, allt sånt där som det brukar vara.
Husvagnen är på plats utanför mitt fönster, en repris som upprepas varje sommar.
Den 12 juni beger jag och min andra hälft till Grebbestad
för softilering och eventuellt alkoholisering. Längtar.

Äntligen få tid till att vara ensamma, det behöver vi.
Att dela sin tid med den man älskar är speciellt, dem stunderna vill man gärna ta vara på.
Snart kommer hon förövrigt hit, eller ah snart och snart, senare ikväll kan man väl ändå nästan säga,
 vi skall i vilket fall ta ett kvällsdopp och imorgon blir det Liseberg.

Har jag berättat att jag börjat övningsköra nu förresten?
Ett år för sent, jo tack jag vet!
Men samtidigt har jag goda skäl som i slutändan blir rätt tråkiga, mycket har hänt och tid till det har inte funnits.
Tråkigt, men nu är vi igång!
Dock har man väl vart lite coolare än andra och kört med lite kompisar osv tidigare, men den visan tar vi någon annan gång. Jag hade blivit minst lika chockad som min mamma blev när vi skulle börja.
Att jag faktiskt kunde de mesta utan problem, woho! Glimberg is great!

Jag har även bestämt mig för att börja uppdatera mer bilder här på bloggen men även på bilddagboken igen,
har vart lite undantag här och där såg jag nyss, lets make a change!
Förövrigt har jag börjat lyssna otroligt mycket på Miss Li på det senaste, skälet är jag väl uppenbarligen inte medveten om, men hon har något som inte många andra har, vilket ni väl borde veta att jag ''faller'' för.
Att vara unik enligt min mening, är det sättet som gör att jag därför mer respekterar människor.
Eller med ett annat ordval, hög värdering av någon person.
Och med dem orden säger jag att nej, bara för det innebär inte det att jag inte respekterar alla människor, för det gör jag.
Men det finns olika nivåer, det tillhör.

Med dem orden vill jag avsluta och helt enkelt önska er en fortsatt trevlig dag,
håll koll på min blogg, fler bilder kommer uppdateras.
Vi hörs sen!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0