Färd till Sebastian, tjingeling badring.

Godkväll gott folk!
Äntligen, jag lyckades återhämta mig under dagen.
Jag har även fått min brors rum städat, 100 spänn. Fett värt
för sådan liten syssla. Nu sitter jag nyduschad i blött hår, har precis sminkat mig en smula
& skall snart bege mig till Sebastian, nattspendering med honom blir det naturligtvis, igen dvs.
Är ledig imorgon och det skall bli otroligt skönt att sova ut, dock blir det jobb imorgon 17-20
för kassa/utbildning, får alltså träffa min handledare Martin imorgon för första gången, trevligt!
Nu får det vara nog med skrivandet, måste komma iväg också.
Skall göra mig en macka innan jag åker.
Jag uppdaterar när jag kommit fram.
Tjingeling badring!



HotMatch, bild från mysdagen med Gabriella. 



- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer
Postat av: AlexH

sebastian, är de någon pojkvän ? :D

2009-05-18 @ 20:24:09
URL: http://minialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0