Sleep Over hos Höjer

Godmorgon gott folk!
Min eviga storebror hämtade mig nyss från Jessica, fick bli en nattspendering hos henne
med tanke på att vi allt för sent kom på att det egentligen är en helt vanlig vardag för andra
utomstående medmänniskor, utom oss det vill säga. Yeah.
Det fixade vi, där med basta. Robert (Jessicas kompis) och hans vänner kom förbi senare in på natten,
mycket trevliga varelser som man delade många skratt med!
Är det det underbart? Att möta nya människor och ha så lätt för det. Jag vet inte vad det är men jag har aldrig haft
svårt för att träffa nya, trotts att det kan vara min kompis kompisar eller något sådant.
Att träffa på olika slags människor ger olika slags erfarenheter och intryck vilket är bra, hade alla varit precis likadana hade denna värld aldrig fungerat. Men som ni kanske vet, eller om ni till och med kanske inte vet, så
är något av det bästa sakerna jag vet att diskutera och argumentera för sitt och sin åsikt. Sin syn på saker, ingen behöver ''ha rätt'', men själva grejen att två skilda åsikter möts och jämnförs är det något speciellt med, jag bara tycker om det grymt mycket. Nog om det.
Jag satte precis på titanic ytteligare en gång, sällsynt? svar nej. Inte häpen för fem övre.
Får snart ta tag i mitt rum, börja städa vilket jag inte hinner göra på fredag eller lördag, förresten det är bara 2 dagar kvar tills jag åker nu, OM jag längtar! Därefter blir det eventuellt stan med Sebastian och hans band, dags att förnya bilderna på dem nu, Ludwig har gjort dreadlocks och jag har nog inte sett någon annan som passar i det så bra som han.
Därefter blir det antagligen Gottskär om inte annat med dem, vet inte riktigt vad dem planerat faktiskt.
Hamnar också mycket möjligen hos Sebastian inatt, kommer hålla fast honom som aldrig förr, det blir ju inte igen förän om en vecka igen, puhu! Men schtek för mig.
Imorgon blir det en Beckabus dag, skall även hjälpa henne att hitta present till sin bror, just det, får ringa henne snart som jag lovade bra att det togs upp så jag inte glömmer det denna gången också.
Längesen jag träffade dig tjejen! Imorgon blir det nya äventyr, vilket vi ser fram emot!
Nu får jag börja ta tag i vettiga saker och ting, även kanske börja småpacka? Hellre för mycket än för lite med sig, faktiskt.
Jag vet inte varför men jag har alltid haft tendensen ända sen barndomen att jag endast tänker på alla små onödiga detaljer att ta med, med dem lite större viktigare har jag aldrig en tanke på. Hmm, dags för förändring unga dam!
Jaja, jag är i varje fall inte värre än Jessica som åker om 19 dagar och redan förra veckan börja packa sitt, ehe?
Haha, du är för rolig du vännen.
På tal om packning, Jessica osv. Jag åt den bästa frukosten på riktigt länge idag, hos Jessica givetvis.
Vi stekte kantareller som jag sedan lade på min ostmacka. På det fick det även bli fil och START, säger bara oj vad längesen det var jag åt START, många minnen kom upp på samma gång sedan barndomens år!
Varför fortsätter jag skriva? Jag som bestämde mig förlänge sen att jag skulle städa osv.
Mycket snack, lite verkstad? Ah vid detta fall iaf, tror inte en människa städar med glädje och vilja. Eller?
Jag uppdaterar snart igen!

Besök min bilddagbok sålänge; http://gliimbergbilddagboken.se


Jag & Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0