Man måste dela med sig av det goda.

DIG:
1. Hur lång är du? 161 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Make up artist - och hårstylist.
3. Vad pluggar du? Personlig stil & design
4. Har du långt hår? Hyfsat.
5. Vilken hårfärg har du? Brunt. (Brunettbea)
7. Har du haft sex senaste månaden? Här är vi öppna, svar ja.
8. Använder du läppsyl? Ibland, har inte det besväret.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Skrikröd & krämvit
10. Har du kysst någon idag? Nej, tyvärr.

FAMILJEN
:
1. Bor dina föräldrar ihop? Jaosi, alltid gjort så länge jag funnits vid liv.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Det kan omöjligt avgöras. Tillsammas blir dem som en, beslut tas tillsammans osv.
3. Hur många syskon har du? 2 st, en stora syster & en storebror.
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? ''Vad blir det för väder imorgon?''
5. Hur många ställen har du bott på? 2 st, båda i Kållered.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min bror, givetvis. När han inte ställer upp.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Kan inte medges, alla på sitt egna sätt.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Idag, min bror skjutsade mig till jobbet, haha.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Igår, eller i förrgår blir det väl.
3. Har du kysst nån kompis? Jao.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Absolut.
5. Vem har du varit kompis med längst? Min bästa vän, Linda.
6. Vem känner dig bäst? Min andra hälft, Linda.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Oj, 7 år kanske? Pågår fortfarande. Eller osams kan man väl ej påstå, men med tycka illa om.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Hatar är ett starkt ord, så nej. Men ogilla svar ja om den frågade.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Absolut inte, jag umgås med dem jag tycker verkar lämpligast.

KLÄDER:

1. Vad har du på dig idag? Mina (ICA) IFK-tränings byxor, ett svart linne & min Peak Performance hoodtröja (marinblå)
2. Har du bytt om idag? Ja, under jobbet till mina arbetskläder.
3. Favorittröja? Jag har mycket jag tycker om, men inget jag tycker ''bäst'' om faktiskt.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Naket.
5. Har du gett bort kläder nån gång? Absolut, skänkt & gett bort till mindre varelser!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Flera gånger.
7. Har du handlat kläder genom internet? Japp
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej, aldrig.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Något som inte hör passar in med dens egna stil, faktiskt.
10. Vad använder du för skor? Alla möjliga, favoritsort är höga klackskor. Love it.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? När jag anser motsatsen till dem så, ja.
2. Klä dig annorlunda? Absolut, att vara speciell är unikt!
3. Vara dig själv? Jag lever i min egna värld, samtidigt som jag är mig själv och respekterar andra. Jag är unik!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ohja, gärna naket, haha.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Om det var okej för den, så visst.
6. Pierca dig? Redan gjort ett antal gånger.
7. Ge dig på utmaningar? Utmaningar får adrenalinet att flöda, utmaningar ingår i livets utveckling.
8. Ha sex på offentlig plats? Vid rätt tillfälle så, ja.
9. Vara omogen? Min personlighet i sig är mogen och framför allt mycket tänkrik, jag tänker väldigt mycket.
10. Äta småkryp? Aldrig.

SKOLAN:

1. Vad heter din skola? Angeredsgymnasiet.
2. Vad heter din favoritlärare? Olivia, Charlotte, Peter & Birgitta. Har inte bara en haha.
3. Vad är ditt favoritämne? Hantverk & svenska.
4. Snyggaste läraren på skolan? Roger, massageläraren. OM han kommer visa rörelserna på mig när det är våran tur.
5. Fulaste läraren på skolan? Kan ej medges.
6. Tråkigaste ämnet? Matte & No, kärnämnen har aldrig vart min starkaste sida. I bortsett från svenska då.
7. Har du skolkat mycket senaste året? En ganska liten del, det finns värre.
8. Hur tar du dig till skolan? Tåg & spårvagn.
9. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? Minns inte, kanske.

Mobil:
1. Var ligger din telefon när du sover? Bredvid mig, oftast på laddning.
2. Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier? Aldrig, har en egen laddare vid min säng. 
3. Hur känns det när du inte har din telefon på dig? En del av mig saknas.
4. Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Nej, verkligen inte. Nu kan jag använda ordet hata, för det är vad jag gör när det handlar om att prata i telefon, jag avskyr det.
5. Hur många telefoner har du haft det senaste året? 1, eller 2 med Jessicas nu lånade, hon bär min gamla som suparphone nu, woho!
6. Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Dem som känner mig vet att utan den är inte mycket lätt.
7. Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? ''Jag har det bra, skitkul men stressigt och höjdpunkten på dagen är typ att sova å äta. Vill hem och sova i min säng å pussa på min älsklingsbea''. Från Linda Babe.
8. Vad står de i de senaste skickade sms:et? Inte ofta jag har personliga meddelande, men detta är faktiskt ett. Till Linda Babe för övrigt.
9. Vem är överst på listan över missade samtal? Bror
10. Vem är 6a på listan över mottagna samtal? Telefonnummer från Onsala, tror det var Gunnel (min förra sånglärare) 
11. Vad har du som bakgrunds bild? Mig och min andra hälft (Linda)
12. Hur mkt batteri har du? Halvt typ.
13. Vem är 8 på din kontakt lista? Andreas.
14. Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? Gabriella.
15. Vad heter din mobil, som bluethooth namn? Beatrice G
16. Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? Mig & Linda från i vintras.



- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0