Inför skolavslutning 09

Ja mina vänner, som ni vet så är en helt vanlig skolavslutning för dem som inte tagit studenten riktigt ännu,
varav jag är en utav dem.
Vilket innebär att avslutningsklänning måste inskaffas, därför har mamma beställt en Tunika åt mig från nätet iår.
Den är från Bona Parté, därifrån min mamma brukar beställa kläder faktiskt, mycket smakfullt sortiment har dem.
Lika roligt varje gång att besöka deras hemsida http://www.bonaparte.se,
med nya kollektioner och varianter att välja mellan. Dock vet jag inte om jag hinner få den tills den 10 juni (då avslutningen inleder sitt), vi får hålla tummarna. Äntligen har jag funnit den iaf efter allt tidigare letande!
Har dock inte haft tid till att inhandla, ovanligt men sant. Inskaffning och Linda går före allt, men denna gång fick det ändras, kanske också för att Linda fortfarande är på Island så det har varit en aning svårare att ägna tid åt henne.
Jag saknar dig, kom hem nu.

Pappa var precis i mitt rum och fångade en flygspindel eller vad dem kallas, pappalångben!
Pappalångben som togs av pappakortben, skämt å sido, sorgligt tråkigt bara denna gång.
Undra varför jag ens nämnde det, uppenbarligen för att komma in på något nytt ämne att skriva om, men jag känner inga större behov av det nu faktiskt. Skrivandet får vänta lite.
Dags för att ännu en gång smörja in sin flagnande hud med lite tjock kräm, det behövs.
Jag ser ut som en världskarta på ryggen så mycket olika färger det är, haha.
Sedan blir det att måla om naglarna och chilla gärnet.


 
Tunika från Bona Parté  469:-



- beatricegabrielleglimberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0